Betonowa podłoga

O ile dobrze pamiętam temat dobierania podłogi do konkretnego wnętrza był już poruszany na tym blogu. Mam jednak wrażenie, że kwestia ta nie została do końca wyczerpana. Pisałem wtedy o zaletach podłóg z gresu. Dziś nawiążę do tego tematu, ale tym razem będę wszystkim polecał typowo betonowe podłogi. Uważam, że jest to wnętrzarski hit. Taka podłoga idealnie potrafi wkomponować się w każdą przestrzeń, i wbrew pozorom pasuje do wielu stylizacji. Myślę, że inspiracją do układania takich podłóg są industrialne lofty. Tam muszą się znaleźć surowe i jak najbardziej naturalne produkty. Podłoga z betonu może się spisać w przypadku dużych salonów, jadalni, przedpokojów, a także łazienek. Kiedy zacząłem się interesować tym tematem moje wyobrażenie o betonowej podłodze było dosyć skromne. Myślałem, że beton może mieć tylko jeden odcień, jedną strukturę i matową formę. Nic bardziej mylnego, przejrzałem już sporo stylizacji i zdążyłem się przekonać, że betonowe podłogi mogą mieć wiele obliczy. Przygotowałem dla Was małą galerię zdjęć. Zobaczcie jak korzystnie betonowe podłogi wpływają na wnętrze.

andeas_manolioudakis_house_photo_pavlos_tsokounoglou_yatzer_9-450x675

betonggolvet-bestamde5_143876633 - 4

f_1125775_1326806250_2_755

Dodaj komentarz