Ściana książek

Powszechnie uważa się, że w Polsce czytelnictwo jest na bardzo niskim poziomie. Być może nie każdy z nas czyta książki, ale nie jesteśmy wyjątkiem. Na całym świecie ludzie mają różne hobby i wcale nie jest powiedziane, że musi nim być zbieranie i czytanie książek. W dobie ebooków nie ma już takiego szału na klasyczne papierowe wydania, ale ja jestem zwolennikiem tradycyjnej wersji. W nowych książkach najbardziej podoba mi się ich zapach. Uwielbiam to uczucie i z ogromną przyjemnością za każdym razem przekraczam próg księgarni. Niestety mam niezbyt przestronne mieszkanie i często muszę się rozstawać z przeczytanym już książkami. Oczywiście ma to swoje dobre strony, bo oprócz mnie jeszcze ktoś inny może zatapiać się w fajnych lekturach, ale moim największym marzeniem jest posiadanie wielkiej ściany książek.

Pomysłów na przechowywanie książek jest naprawdę dużo, lecz mnie w tym przypadku najbardziej urzekają klasyczne rozwiązania. Gdy tylko będę miał większy dom to na pewno znajdzie się w nim miejsce na ścianę książek, która będzie kończyła się aż pod sufitem. Teraz pozostaje mi tylko przeglądanie takich aranżacji. Zobaczcie i Wy co najbardziej mi się podoba.

ściana-książek-domowa-biblioteka-cudowna salon_regal_na_ksiazki_1110658 images biblio_02

Dodaj komentarz