Mój Stół

Męska decyzja podjęta. Kupuję duży i praktyczny stół. Szczerze muszę przyznać, że trochę zwlekałem z podjęciem tej decyzji. Ale ile można jeść posiłki przy małym składanym stoliku kuchennym? Jak dugo można zapraszać gości na stojące przyjęcia? Już teraz wiem, że zakup ten był bardzo dobrym pomysłem. Kierując się wyglądem pozostałych moich mebli zdecydowałem się na klasyczny, drewniany model. Przedstawiam Wam, mój nowy stół. To jest „Leon”

6be7058cabbd296df02478e39b3e4802

 

Prawda, że solidny i piękny? Jak zawsze zwracam uwagę na szczegóły. W tym konkretnym przypadku proszę się przyjrzeć srebrnym elementom dekoracyjnym. Niby cienki metalowy dodatek, a jaki urok! „Leon” jest stołem dla licznej i dla mniejszej rodziny. Gdy jest złożony ma zaledwie 150 cm długości. Kiedy musimy przyjąć spore grono znajomych, stół można rozłożyć nawet do 3,5 metra. Niezły wynik, jak na klasyczny stół prawda? Jego wyjątkową i niezbyt często spotykaną cechą są podwójne nogi. Umożliwiają one swobodne rozłożenie bez obawy o zarwanie się blatu. Stół to ciemny brąz z charakterystyczną strukturą drewna.

Skomentuj

