Roleta „dzień noc”

Urządzając swój kącik sypialniany nie wziąłem pod uwagę jednego bardzo ważnego aspektu. Mianowicie zapomniałem, że szczególnie w okresie letnim już o poranku budzą mnie promienie słoneczne. Oczywiście taki aspekt nie zawsze jest zły. Niemniej jednak, czasami chciałbym pospać trochę dłużej, a brak rolety lub zasłon na oknach po prostu mi na to nie pozwala. Dlatego też, dziś postanowiłem wybrać dla siebie odpowiednią roletę.

roleta-wewnetrzna-akant-dzien-noc

 

Wybierając ten właśnie produkt kierowałem się jednym bardzo ważnym aspektem. Przede wszystkim roleta nie mogła być przesłodzona i zbyt kobieca. (stąd czarny kolor). Poza tym musiała skutecznie odcinać mnie od świata zewnętrznego. Takie rozwiązanie jest bardzo przydatne nie tylko z samego rana, ale także wieczorem. Roleta, którą wybrałem posiada dwie nazwy. Jedna z nich czyli zebra rzeczywiście od razu nasuwa skojarzenia z tym popularnym zwierzęciem. Druga nazwa czyli „dzień noc”, jest bardzo adekwatna do funkcjonalności. Sam mogę decydować w jakim stopniu roleta ma być zasłonięta. Uważam, że był to bardzo dobry wybór. W pozostałych pomieszczeniach również zdecyduję się na ten sam produkt.

 

Skomentuj

