Łóżko

Dobry sen to niezbędny element do prowadzenia higienicznego trybu życia. W łóżku spędzamy sporą część z dwudziestoczterogodzinnej doby. Jeżeli chcemy być wypoczęci to sprzyja temu nie tylko wygodny materac, ale także solidne łóżko. Jak już zapewne Wiecie lubię proste i geometryczne formy. Czasami wybieram meble klasyczne, a niekiedy stawiam na innowacyjne rozwiązanie. W wypadku łóżka o wyborze zdecydował nowoczesny design. Podstawowymi warunkami jakie sobie założyłem była wielkość łóżka. Bezwzględnie musiało być duże i przestronne. Przedstawiam Wam mój wybór.

w1_1_czarny

Już na wstępie muszę przyznać, że do gustu przypadła mi cała stylizacja. Spodobało mi się połączenie kolorów. Z pozoru surowo, a jednak przytulnie. Wracając do wyboru łóżka, tym razem znowu stawiam na eko skórę. Z doświadczenia wiem, że jest to bardzo mocny i trwały materiał obiciowy. Łóżko ma bardzo charakterystyczny i wyprofilowany zagłówek. Geometryczne pikowanie świetnie współgra z dołem łóżka.

Moim zdaniem taki mebel zwraca uwagę i na pewno odnajdzie się w każdym nowoczesnym wnętrzu. Jeżeli dobierzemy równie nietuzinkowe dodatki to taka sypialnia może stać się ulubionym miejscem w naszym domu.

Skomentuj

