Nowoczesne i wymarzone wnętrze

Gdybym tylko miał taką możliwość to na pewno kupiłbym sobie duży i przestronny loft. Jak na razie przyszło mi mieszkać w niewielkim mieszkanku, ale od czego są marzenia? Zanim uda mi się je zrealizować postanowiłem sprawdzić jak mogą się prezentować takie pomieszczenia. Loft, to przede wszystkim open space i duże okna. Takie wnętrze może być zaaranżowane nie tylko w typowo mieszkalnym budynku, ale także w opuszczonej fabryce czy w jakimś magazynie. Ceglane ściany i surowe, betonowe podłogi jak najbardziej wpisują się w taką stylizację. Udało mi się znaleźć pewne wnętrze, które być może nie jest typowym loftem, ale mi bardzo przypadło do gustu. Zastosowano w nim wiele ciekawych rozwiązań, które wpisują się w obowiązujące trendy. Myślę, że bez większych wątpliwości mógłbym tam zamieszkać. Co równie ciekawe w tej przestrzeni na pewno odnalazłyby się także kobiety. Wnętrze jest neutralne i ma w sobie to coś.

00101935971

 

Surowa podłoga praktycznie w całości została przykryta ciemną, fioletową wykładziną. A na ścianach od góry do dołu zamontowano drewniane panele ścienne. Mają one ciekawą, trójwymiarową strukturę. Do tego wszystkiego mamy jeszcze bardzo ciekawe okna i metalową antresolę. Ciekawostką jest także połączenie nowoczesności z klasyką. Mam tu na myśli szklaną ławę i drewniane biurko postawione pod ścianą.

Skomentuj

