Lustro do przedpokoju

Jak każdy facet nie spędzam zbyt wiele czasu przed lustrem. Pobyt w łazience ograniczam do codziennej higieny i tyle. Nie oznacza to jednak, że lustra nie sprawdzają w modnych stylizacjach wnętrz. Poza łazienką są  takie pomieszczenia w naszych domach w których lustra są równie ważne. Coraz częściej i odważniej decydujemy się na wieszanie ich w salonach  i sypialniach. Równie istotnym punktem dla tego gadżetu jest przedpokój. Przede wszystkim w większości domów korytarze i przedpokoje nie należą do zbyt wielkich pomieszczeń. Zadaniem luster jest optyczne powiększanie. Ja w swoim przedpokoju chciałem właśnie osiągnąć ten cel. Dlatego też, wybrałem sporych rozmiarów lustro w z ciemnym obramowaniem. Co o nim sądzicie?

8686f_mieszkanie-zdjecia_1_jpg_lustra-w-przedpokoju-4_main

Już na wstępie muszę zaznaczyć, że lustro stoi na podłodze. Początkowo miałem zamiar je powiesić, ale po krótkiej chwili doszedłem do wniosku, że tak ustawione lustro prezentuje się całkiem nieźle. Moją uwagę zwróciła przede wszystkim czarna rama. Jest ona dosyć szeroka i masywna, ale nie odbiera uroku całej stylizacji. Uważam, że był to naprawdę dobry wybór.

Skomentuj

