Wanna w salonie

 

Jeżeli jesteście stałymi bywalcami na tym blogu, to na pewno wiecie, że od czasu do czasu lubię poruszyć jakieś nietypowe tematy dotyczące urządzania wnętrz. Sam jestem zwolennikiem prostoty, ale nie potrafię przejść obojętnie obok modnych i designerskich aranżacji. Tak było też i tym razem. Przeglądałem katalog z najnowszymi trendami i na jednej ze stron natknąłem się na przestronny salon, którego głównym punktem nie była wygodna kanapa tylko duża luksusowa wanna. Pomyślałem sobie, że chciałbym spróbować takiej kąpieli i od razu zacząłem szukać podobnych aranżacji.

Okazało się, że sprawa wcale nie jest trudna, a wanna z widokiem na salon to modna i efektowna propozycja. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu spodoba się ten pomysł, ale czy nie należy nam się odrobina szaleństwa?

Na początek zobaczcie bardzo ciekawą aranżację. W tym przypadku nie dość, że wanna jest w salonie to jeszcze podczas zażywania kąpieli można mieć oko na pobliski taras i ogród. Przy wannie znalazło się nawet miejsce na ulubione lektury.

05b69b8ab43a8cc7e6acdd34d8b8f51e

W drugiej aranżacji może nie dosłownie mamy do czynienia z wanną w salonie, a raczej z wanną w pokoju kąpielowym, ale ta stylizacja jest tak urzekająca, że musiałem ją Wam pokazać.

0_cd0cd65fd7ac8a928a131a978277f1950f97fca5

A to jeszcze kilka innych propozycji:

image-8-11

8627f_lazienki-zdjecia_1_jpg_lazienka-w-sypialni4_main

Skomentuj

