Wisząca wanna

 

Dziś coś bardzo nietypowego, zapadającego w pamięć i przenoszącego nas w świat marzeń. Zapytacie co to takiego? Spieszę Wam powiedzieć, że znalazłem bardzo nowoczesną wannę. Muszę przyznać, że już dawno nie spotkałem się z czymś niby tak banalnym, ale jednak do tej pory nieosiągalnym. Doceniam projektantów tego dzieła bo chyba sam nigdy bym na to nie wpadł. Co myślicie o wannie przypominającej hamak?

hammock-tub-6

stylowi_pl_design_czarna-wiszaca-wanna_10381375

 

Macie ochotę na taką kąpiel? Bo ja bardzo. Ten desgin kojarzy mi się z relaksem, odprężeniem i oderwaniem od rzeczywistości. Wanna ma przyciągający wzrok kształt i nietuzinkowy kolor, a umieszczenie jej w ciemniej łazience jeszcze bardziej dodaje współczesności. Wanna została wykonana z materiałów trzymających ciepło. Jest na tyle duża, że zmieści nawet dwie osoby, a solidne mocowanie do ściany zapewnia wysoki komfort i bezpieczeństwo. Spoglądając na swoją łazienkę i porównując ją z tym projektem od razu mam ochotę na remont. W tej aranżacji podoba mi się dosłownie wszystko. Uważam, że jest to męskie jak i damskie wnętrze. Mam nadzieję, że pomysłowość projektantów pójdzie jeszcze dalej,  i że niebawem zaskoczą nas czymś równie ciekawym.

Skomentuj

