Stolik kawowy

Spędzając wolne chwile mam kilka ulubionych miejsc w swoim domu. Jeśli akurat chcę obejrzeć coś interesującego w telewizji to z pilotem w ręku zasiadam na wygodnej kanapie. Przyjmując gości na towarzyską pogawędkę również zapraszam ich do salonu. Tam oprócz kanapy i fotela mam praktyczny stolik kawowy. Jego zakup nie odbył się bez chodzenia po sklepach meblarskich. Muszę przyznać, że oferta jest naprawdę bardzo interesująca. Ja jednak szukałem czegoś niepowtarzalnego i nietypowego. Zobaczcie co udało mi się upolować.

i-d2-art-100-36-spin-stolik-kawowy-bialy-czarny

 

Na pierwszy rzut oka nie jest to typowy stolik kawowy. To podoba mi się w nim najbardziej. Uwagę przykuwa ciekawa forma, błyszcząca powierzchnia, a także kolorystyka. Taki mebel idealnie wkomponuje się w nowoczesne i designerskie wnętrze. Dwa wzbudzające zainteresowanie otwory mogą być świetnym schowkiem na piloty czy ulubione czasopisma. Stolik możemy ustawić równolegle do kanapy, ale może on pełnić także funkcję typowo ozdobną.

Skomentuj

