Sztuka w moim domu

Kilka dni temu dostałem zaproszenie do galerii sztuki współczesnej. Z przyjemnością odwiedzam takie miejsca i tym razem równie chętnie tam poszedłem. Moja artystyczna dusza coraz częściej daje o sobie znać. Wynikiem tego, jest mój ostatni zakup. Zainspirowany holenderskim malarzem i teoretykiem sztuki zacząłem przeglądać jego dzieła. Nawet Ci, dla których twórczość Mondrain Piet jest całkiem obca z pewnością kojarzą bardzo charakterystyczny obraz.

W 1921 roku powstało dzieło pod tytułem „ Kompozycja w czerwieni, żółci i błękicie”.

pol_pl_Kompozycja-A-Piet-Mondrian-reprodukcja-obraz-olejny-nowoczesny-XXL-duzy-120x120cm-140_4

 

Od dawna nosiłem się z zamiarem kupienia jakiegoś obrazu, jego docelowe miejsce miało być w gabinecie. Nie wiem czy mnogość propozycji, czy brak mojego zdecydowania znacznie opóźniały ten zakup. Teraz gdy ujrzałem powyższy obraz, od razu wiedziałem, że muszę go mieć. Oczywiście jest to reprodukcja w nietypowym rozmiarze. Obraz ma 120 cm długości i szerokości. Zastosowane kolory idealnie pasują do mojego wnętrza, a przy okazji dodają mu trochę życia.

One comment

Skomentuj

