Kupiłem nowe krzesła

Moi Drodzy,

Dziś temat trochę kontrowersyjny, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Postanowiłem kupić nowe krzesła do salonu. Co prawda mam już cztery klasyczne krzesła, ale coraz częściej przyjmuję u siebie gości i przydałyby się dwa dodatkowe elementy. Zapytacie pewnie co kontrowersyjnego może być w krzesłach? Niby nic, ale jeśli zobaczycie poniższe zdjęcie to zrozumiecie co miałem na myśli. Moje nowe krzesła prezentują się tak:

him-and-her

 

I co jesteście zaskoczeni? Wiem, że nie każdemu ten projekt może przypaść do gustu, ale z doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że krzesła są bardzo wygodne. Mój wybór padł właśnie na ten gadżet z dwóch powodów. Po pierwsze od początku szukałem czegoś nietypowego. W moim salonie panuje minimalizm. Zarówno meble jak i kolory są proste i niezobowiązujące. Od pewnego czasu zaczęło mi brakować tam nonszalancji. Po drugie krzesła powodują uśmiech u każdego kto na nie spojrzy. Wprawiają w dobry nastrój i to właśnie chciałem osiągnąć. Jeżeli bliżej przyjrzycie się moim nowym krzesłom to zobaczycie tam jeden istotny szczegół. Zamysł projektanta był taki, żeby stworzyć damskie i męskie krzesło. Myślę, że to mu się udało. Ja wybrałem biały wariant, ale w sprzedaży są także inne kolory. Moje pytanie do Was brzmi: czy odważylibyście się postawić takie krzesła w swoim salonie?

Skomentuj

