Nowoczesne donice

Urządzanie wnętrz polega przede wszystkim na doborze dekoracji, mebli i kolorów. Jeśli chodzi o to pierwsze to panowie zamiast fikuśnych wazonów, czy ozdobnych figurek wolą raczej jakieś elektroniczne gadżety. Niemniej jednak, współczesny facet otwarty na sztukę powinien zainteresować się nietypowymi rozwiązaniami na domowe dekoracje. Dziś chciałbym Wam pokazać jak zwykłe donice mogą ciekawie ozdobić nasze wnętrza. Kwiaty doniczkowe ustawiane na podłodze, parapecie lub na komodzie odświeżają wnętrze i dodają mu energii. Gatunków roślin jest tyle, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja osobiście bardzo lubię kaktusy. Kwiaty te nie są aż tak wymagające i nawet jeśli zdarzy mi się ich nie podlać, to nic złego im nie grozi.

images

Zestaw czarnych donic ze zdjęcia powyżej od raz przypadł mi do gustu. Wszystkie mają podobną formę i zostały wykonane z jednego surowca. Na korzyść przemawia także intensywna czerń. Uważam, że nawet w bardzo męskim mieszkaniu takie kwiaty będą strzałem w dziesiątkę.

images

Gdy zobaczyłem donice w kształcie ludzkich twarzy, to od razu pomyślałem o swoim salonie. Jest to na tyle ekstrawaganckie i niebanalne podejście do kwiatów, że nie mogłem  się oprzeć zakupom. Na razie wybrałem szary egzemplarz, ale mam zamiar dokupić coś jeszcze do kompletu.

Przedstawiłem Wam tylko dwie propozycje, lecz możecie mi wierzyć na słowo, że wybór nowoczesnych donic jest znacznie większy.

Skomentuj

