Wieszak na płaszcze

Zdążyliście się już na pewno przekonać, że cały czas szukam ciekawych rozwiązań w temacie urządzania wnętrz. Lubię niebanalne podejście do sprawy i wybierane przeze mnie przedmioty często mają jakieś przesłanie. Tym razem było tak samo. Przyjmując gości nie zawsze wiem co zrobić z ich płaszczami i kurtkami. Mam w przedpokoju sporą szafę z drzwiami przesuwnymi, ale chowanie tam okryć wierzchnich moich przyjaciół nie bardzo mi się podobało. Efekt był taki, że kurtki bardzo często lądowały na kanapie w jednym z pokoi. Postanowiłem to zmienić i wybrałem się na zakupy. Szukałem jakiegoś fajnego wieszaka na płaszcze. Zobaczcie co udało mi się znaleźć.

22c0e680455eaca5

Jak dla mnie jest to nietypowe podejście do sprawy. Z jednej strony wieszak spełnia się w swojej roli, a z drugiej pełni także funkcję ozdoby. Jest to swoistego rodzaju nowoczesna instalacja. Jeszcze tylko dodam, że wybór konkretnych fasonów takich wieszaków jest naprawdę bardzo duży. Ja zdecydowałem się na białe drzewo. Idealnie dopasowało się ono do szarej ściany. Ładnie komponuje się również z białymi drzwiami.

One comment

Skomentuj

