Wisząca szafka

W dzisiejszym poście przybliżę Wam temat szafki, która prawdopodobnie już niedługo zawiśnie na jednej z moich ścian. Co prawda mam już wszystkie potrzebne komody i szafy, ale każde dodatkowe miejsce na przechowywanie różnych drobiazgów jest bardzo potrzebne. Tym razem zdecydowałem się na szafkę wiszącą ponieważ nie zabiera ona cennego miejsca na podłodze. Macie jakieś doświadczenia z tego typu meblami? Jak Wam się podoba mój wybór?

ORCH02

 

Wybierając ten mebel kierowałem się głównie wzornictwem. Zależało mi na tym, aby szafka pasowała do pozostałych mebli. I tak w nawiązaniu do zakupionej wcześniej komody wisząca, szafka posiada identyczna uchwyty oraz kolor i strukturę. Wszystko utrzymane jest w tonacji ciemnego brązu. Środkowa część szafki jest odkryta, a dwie zewnętrzne połówki posiadają praktyczne drzwiczki. Moja szafka zawiśnie tuż nad komodą rtv i nad telewizorem. Uważam, że będzie to świetnie uzupełnienie, a przy okazji zyskam dodatkowe miejsce na jakieś bibeloty.

Skomentuj

