Industrialna komoda

W ubiegłym tygodniu pisałem na temat typowo męskiego przedpokoju, wtedy też znalazłem bardzo ciekawą komodę. Postanowiłem trochę odczekać zanim Wam ją pokażą bo nie do końca wiedziałem do jakiego nurtu mogę ją zaliczyć. Dziś już jestem pewien, że jest to typowo industrialna komoda. Świadczą o tym surowe drewno oraz metalowe okucia. Zobaczcie jak ładnie prezentuje się ten mebel.

TI-5746.3

Jeżeli ktoś z Was szuka propozycji do minimalistycznej sypialni lub salonu, to ten mebel będzie strzałem w dziesiątkę. Pomimo surowości wspomnianych już materiałów komoda jest bardzo solidnie wykonana, a do tego jest niezwykle praktyczna. Pojemne szuflady naprawdę sporo mogą pomieścić. Szukając czegoś ciekawego na wiosenną metamorfozę pomieszczeń można zwrócić uwagę także na inne dodatki w industrialnym stylu. Jeżeli jednak chcemy urządzać wnętrza zgodnie z zasadami tego stylu, to pamiętajmy, że mebli i różnych dodatków nie może być za dużo. Poza tym im bardziej jest coś naturalne tym lepiej.

Skomentuj

