Fotel dla prawdziwego mężczyzny

Okropna pogoda za oknem sprawia, że coraz chętniej i szybciej wracam do domu. Bardzo lubię swoje wnętrze, ale w te jesienne dni zaczęło mi brakować jednego mebla. Czy domyślacie się o co mi chodzi? Szukam fajnego, modnego i wygodnego fotela do salonu. Przejrzałem już sporo ofert, porównywałem fotele skórzane, pikowane i materiałowe. Doszedłem do wniosku, że połączenie klasyki z nowoczesnością będzie tym czego szukam. Zobaczcie proszę na co się zdecydowałem.

14736-fotel_bujany_program

I jak Wam się podoba mój wybór? Fotel stanął w salonie tuż obok kanapy. Mebel ma bardzo fajny kolor pasujący do stylistyki mojego wnętrza. Ale to nie to mi się w nim podoba najbardziej. Zaskoczył mnie fakt, że fotel jest wielofunkcyjny. Czy wiecie, że jest to fotel bujany? Oprócz tego, że mogę się w nim wygodnie rozsiąść, mogę również się pobujać, a także wygodnie położyć. Idealnie dopasowany podnóżek może służyć także jako wygodna pufa do siadania. Tym, którzy są właśnie na etapie szukania nowego mebla gorąco polecam mój wybór. Fotel jest bardzo współczesny i elegancki.

One comment

Skomentuj

