Zegar – Salvador Dali

 

Salvador Dali to jeden z najbardziej rozpoznawanych artystów XX wieku. Ten hiszpański malarz uważany był za surrealistę, który z przymrużeniem oka potrafi odwzorować otaczającą go rzeczywistość. Nikomu nie trzeba chyba przedstawiać jego dzieł, a zegar pochodzący ze zdjęcia poniżej stał się znakiem rozpoznawczym tego artysty. Obrazy pochodzące z tej tematyki nazwano serią „Trwałość pamięci” lub też „Miękkie, cieknące zegary”. Od dłuższego czasu szukałem czegoś na ścianę w salonie. Miało to być coś nietypowego, pasującego do aranżacji i do zawieszonych tam obrazów. Zegar wydawał się być najlepszym rozwiązaniem. Kłopot tkwił w tym, że nie bardzo wiedziałem co wybrać. Aż tu nagle doznałem nagłego olśnienia.

???????????????????????????????

 

Przecież od lat pasjonuje się różnymi dziełami sztuki, a teraz postawiłem sobie za cel zdobycie zegara ściennego ze zdjęcia powyżej. Uważam, że taki gadżet świetnie odnajdzie się w moim współczesnym salonie. Nie dość, że idealnie pasuje do kolorystyki wnętrza to jeszcze niesie ze sobą nutkę humoru. Istnieją różne wersje kolorystyczne, ale te delikatne barwy najbardziej przypadły mi do gustu. Zegar zajmie honorowe miejsce na ścianie.

Skomentuj

