Pufa

Do zakupionej wcześniej kanapy postanowiłem dokupić jeszcze dodatkowe siedzisko. Zdarza mi się, że zapraszam gości, i gdy brakuje miejsc siedzących jest mi potwornie głupio. Dlatego też, zdecydowałem się na zakup pufy. Jeszcze do niedawna przedmiot ten niezbyt dobrze mi się kojarzył. Gdy przejrzałem ofertę sklepów meblarskich natychmiast zmieniłem zdanie. Nowoczesne pufy niczym nie przypominają już tych z domu mojej babci. Są eleganckie i minimalistyczne, tak jak lubię. Waham się pomiędzy dwoma produktami.

Pufa numer jeden, jest czarna i ma skórzane obicie. Dodam, że bardzo pasuje do wybranej przeze mnie kanapy. Komponuje się także z pikowanymi krzesłami. W tym meblu podobają mi się również ledwo zauważalne metalowe nóżki.

images

 

Pufa numer dwa to moje nowe odkrycie. Na pierwszy rzut oka przypomina klawisz z komputerowej klawiatury. O takie skojarzenie zadbał producent między inny poprzez umieszczenie wiele mówiącego skrótu. Pufa wydaje się być bardzo niewygodna bo wykonana jest z płyty MDF. Muszę jednak przyznać, że siedzi się na niej całkiem dobrze, a jej delikatny beżowy kolor ładnie komponuje się z moją kanapą. Który model wybrać?

PUFA_ESC_11

Skomentuj

