Wybrałem kanapę!

Urządzając mieszkanie wcześniej czy później przychodzi czas na wybór odpowiedniej kanapy. W moim przypadku zakup tego mebla nie obył się bez wielogodzinnego buszowania po sklepach. Muszę szczerze przyznać, że taka niepozorna kanapa przysporzyła mi wiele problemów. Na początek mały research w sieci, a potem tradycyjne oględziny w mniejszych i większych sklepach meblowych. Dlaczego wspominam o kłopotach związanych z zakupem kanapy? Okazało się, że muszę sobie odpowiedzieć na kilka istotnych pytań. Jeżeli Wy także szukacie idealnej kanapy to przede wszystkim sprawdzajcie jej wymiary oraz funkcje. Nie wszystkie meble mogą się rozkładać, i nie na każdej kanapie można się porządnie wyspać.

Kiedy wydawało mi się, że żaden komplet wypoczynkowy nie jest dla mnie w końcu trafiłem na idealny narożnik w show-roomie Adriana Furniture. Oto mój wybór.

c7dafe0c-45c0-483e-a08c-3e75eb0b3d01

 

Jak Wam się podoba? Niektórzy z Was mogą uznać, że jest to bardzo duża i zajmująca wiele miejsca kanapa. Jeśli jednak mamy przestronne wnętrze to dlaczego nie kupić takiego mebla? Osobiście kanapa zauroczyła mnie  prostotą i ogromną elegancją. Nie bez znaczenia  podnóżek, który jednocześnie może pełnić funkcję dodatkowego siedziska lub stolika na kawę.

3 comments

  1. Oglądałam kanapy na stronie Adriana Furniture z ciekawości i mnie urzekły. Piękne meble o zarówno nowoczesnym jak i eleganckim stylu. Nic tylko kupować nową kanapę:)

Skomentuj

